logo Sykehusinnkjøp

Mobiltelefoner og nettbrett

Avtalen gjelder fra 01. juli 2023 til 1. juli 2025. Den kan forlenges med 2 år.

Avtalen omfatter leveranse av mobiltelefoner og nettbrett, samt relevant tilbehør.

Kategorier:

  • Enkel telefon (Vakttelefon)
  • Robust telefon
  • Smarttelefoner
  • Nettbrett
  • Tilbehør

Kontaktinformasjon til leverandører:

Techstep Norway AS
Åge Sveum
Telefon: +47 994 48 880 
E-post: support@techstep.no

Telefoner som inngår i avtalen:

  1.  Vakttelefoner (2 rabatterte modeller)
  2. Robuste telefoner (2 rabatterte modeller)
  3. Smarttelefoner

Nettbrett som inngår i avtalen:

  1. Små nettbrett med mindre enn 9 tommers skjerm
  2. Store nettbrett med større enn 9 tommers skjerm

Prosjektleder

Avtaleforvalter

    For detaljert informasjon om bestillingsrutiner hos ditt HF, kontakt personen i ditt helseforetak:

    For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.

    Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

    Logg inn (Leverandørportalen)

    Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

    Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Sist oppdatert 28.05.2024