logo Sykehusinnkjøp

Elektro og VVS forbruksmateriell

Avtalene gjelder fra 1. desember 2022 til 30. november 2024. Den kan forlenges med 1 år om gangen opptil 2 ganger.

​Avtalen omfatter kjøp av elektro- og VVS forbruksmateriell.

Kontaktinformasjon til leverandører:

Elektro forbruksmateriell leveres av Solar Norge AS:

Solar Norge AS
Lars Erik Grue
Telefon: +47 63 94 64 17
E-post: lars.e.grue@solarnorge.no

VVS forbruksmateriell leveres av Ahlsell Norge AS:

Ahlsell Norge AS
Arne Brekke
Telefon: +47 982 05 673
E-post: arne.brekke@ahlsell.no



  • Elektro forbruksmateriell:

Avtalen omfatter de fleste produktgrupper (EFO-grupper) innen forbruksmateriell til elektro, herunder blant annet kabler og ledning, brytere, stikkontakter og støpsler, festemateriell, sikringsmateriell, rør-, tak- og veggbokser, elektrovarme og termostater med mer. Sortimentet på avtalen har også stor bredde av materiell fra ulike produsenter innenfor den enkelte produktgruppe.

  • VVS forbruksmateriell:

Avtalen omfatter de fleste produktgrupper (NRF-grupper) innen forbruksmateriell til VVS, herunder blant annet avløpsrør og -deler, sanitær, dusj og diverse armaturer, rør og deler til tappevann, sanitærutstyr og dusj, varme- og kjølemateriell, pumper, stålrør, bend, trykkrør, klammer, festemateriell, ventiler med mer. Sortimentet på avtalen har også stor bredde av materiell fra ulike produsenter innenfor den enkelte produktgruppe.​

 

 

Prosjektleder

Avtaleforvalter

​​

    Bestilling gjøres via leverandørenes nettbutikker. Tilgang ordnes ved å henvende seg til leverandør. Se kontaktinformasjon under dokumenter for hver leverandør.

    ​Merk at det pålegges et minsteordregebyr på ordre under kr. 1 000,-.

    For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

    For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.

    Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

    Logg inn (Leverandørportalen)

    Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

    Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Sist oppdatert 13.01.2023