Papir, plast og cateringprodukter

Avtalen gjelder fra 01.03.2024 til 01.03.2026. Den kan forlenges med ett år om gangen opptil to ganger.

Avtalen omfatter forbruksmateriell til renhold og kjøkken, herunder blant annet papirhåndklær, plastprodukter, toalettpapir, papirservietter, engangsbestikk- og tallerkener og engangskopper. ​

Kontaktinformasjon til leverandører:

Lyreco Advantage Norway ​AS

Leverandørens kundesenter:
E-post: vip.no@lyreco.com

Kontaktperson for avtalen:
Roger Berg-Hansen

Prosjektleder

Avtaleforvalter

​​

Enkelte varer har pallerabatt, hva rabatten er og hvilke kvantum som må bestilles for å få denne kan ses i Hstat per artikkel. Det er lagt inn to kolonner i prislisten som heter «Bestillingskvantum for å få volumrabatt» og «Volumrabatt i prosent» i prislisten.

For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Sist oppdatert 06.03.2024