logo Sykehusinnkjøp

Plasma - salg og innsamling av plasma

Avtalen gjelder fra 1. mars 2022 til 28. februar 2026. Den kan forlenges med ytterligere ett år.

Avtalen gjelder salg og innsamling av plasma.

Kontaktinformasjon til leverandører:

TAKEDA AS
Hanne M. Mjelde
Telefon: 66 76 30 30 
E-post: Hanne-Merete.Mjelde@takeda.com

Ved behov for mer utfyllende informasjon om avtalen, kontaktes innkjøpsleder i ditt HF eller Sykehusinnkjøp:
senior prosjektleder anskaffelser
avtaleforvalter

    For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.

    Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

    Logg inn (Leverandørportalen)

    Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

    Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Sist oppdatert 26.11.2024