Hopp til innhold
logo

Plasma - salg og innsamling av plasma

Avtalen gjelder fra 1. mars 2022 til 28. februar 2025, og kan prolongeres i 1+1 år.

Avtalen gjelder salg og innsamling av plasma.

Ved behov for mer utfyllende informasjon om avtalen, kontaktes innkjøpsleder i ditt HF eller Sykehusinnkjøp:
senior prosjektleder anskaffelser
avtaleforvalter

For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Sist oppdatert 12.01.2023
Fant du det du lette etter?