Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.
logo Sykehusinnkjøp

Sertifiseringstjenester

Avtalen gjelder fra 16. mai 2020 til 15. mai 2024. Det er inngått ny rammeavtale gjeldende fra 16.mai 2024 til 15. mai 2026 med mulighet for forlengelse i ett pluss ett år.

Rammeavtalen skal dekke kjøp av tjenester i forbindelse med forberedende arbeid før revisjon, revisjonsprosess, oppfølging av avvik og utstedelse av ISO sertifikater, periodiske revisjoner og opsjon på resertifisering ved behov.

Sertifiseringstjenestene på avtalen gjelder NS-EN ISO 14001 og 9001.

Kontaktinformasjon til leverandører:

Kiwa Teknologisk Institutt Sertifisering AS (nå ​Kiwa AS). 
Kjeld Kjær
Telefon:  +47 901 19 855​
E-post Kjeld.Kjaer@kiwa.com​​​​

Ny leverandør fra 16.mai 2024:
DNV Business Assurance Norway AS
Einar Richter Jordfald   
E-post: Einar.jordfald@dnv.com  
Tlf.: +47 950 51301

 

 

Ved behov for mer utfyllende informasjon om avtalen kontaktes innkjøpsleder i ditt HF, eller Sykehusinnkjøp ved:

avtaleforvalter

avtaleforvalter

     

    For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.

    Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

    Logg inn (Leverandørportalen)

    Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

    Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Sist oppdatert 20.03.2024