Hopp til innhold
logo

Skriver og skanner

Avtalen gjelder fra 15. september 2019 til 15. september 2021. Avtalen er forlenget til 1. juni 2023.

Avtalen gjelder levering av skrivere og skannere, samt forbruksmateriell. Det er inngått avtale med en leverandør. 

Advania Norge AS
Kontaktperson: Jonas Kaugerud, epost jonas.kaugerud@advania.no
Telefon: +47 94840535​

  • Sort-hvitt Skrivere
  • Fargeskrivere
  • Liten multifunksjonsmaskin uten serviceavtale
  • Dokumentskannere
  • Etikettskrivere
  • Skriverrekvisita som er kompatibelt med avtalevarene

prosjektleder
rådgiver anskaffelser

Alt kjøp skal gjenomføres med Advania AS. Kjøp gjennomføres i samsvar med regionale rutiner. 

For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.


Sist oppdatert 12.01.2023
Fant du det du lette etter?