Hopp til innhold
logo

Skriverrekvisita

Avtalen gjelder fra 1. november 2021 til 31. oktober 2023, med mulighet for prolongering i 1 år av gangen i maksimalt 2 år.

Avtalen gjelder levering av skriverrekvisita, som omfatter levering av tonere, blekkpatroner og phasere.

Datarekvisita Norge AS er valgt som leverandør.

Deres kontaktperson er Truls Gundersen, e-post Truls.Gundersen@datarekvisita.no​, telefon 48 28 46 57.

Toner, blekk og annen skriverrekvisita til skriver og skanner som ikke er omfattet av nasjonal rammeavtale for skriver og skanner.

Ved behov for mer utfyllende informasjon om avtalen, kontaktes innkjøpsleder i ditt HF eller Sykehusinnkjøp sin prosjektleder:
prosjektleder

Avtaleforvalter

For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Sist oppdatert 12.01.2023
Fant du det du lette etter?