logo Sykehusinnkjøp

Telefoni

Avtalen gjelder fra 01. juli 2023 til 15. juni 2026.

Avtalen innebærer leveranse av telefonitjenester, både abonnement og trafikk på fast- og mobiltelefon, samt kommunikasjonsløsninger som Mobilt Bedriftsnett og Samordnet kommunikasjon.

Kontaktinformasjon til leverandører:

Telenor
Lene Sølvik
Telefon: +47 900 90 555
E-post: lene.solvik@telenor.no

Ved behov for mer utfyllende informasjon om avtalen, kontaktes innkjøpsleder i ditt HF eller Sykehusinnkjøp sin prosjektleder:

prosjektleder anskaffelser

Julie Susanne Weien Forøy

avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no

avtaleforvalter

    Bestilling av produkter på denne avtalen gjennomføres av helseforetakenes dedikerte bestillingsressurser, direkte til avtalens kontaktperson eller via "Min Bedrift.

    For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.

    Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

    Logg inn (Leverandørportalen)

    Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

    Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Sist oppdatert 26.06.2024