logo

Trykkeritjenester

Avtalen gjelder fra 01. mars 2019 til 28. februar 2021. Avtalen er prolongert til 31. desember 2023. Det er inngått nye avtaler på trykksaker og etiketter, gjeldende fra 1. januar 2024 til 31. desember 2025, med mulighet for forlengelse i inntil ett år av gangen i maksimalt 2 år.

Avtalen gjelder levering av trykksaker.

Byråservice AS. Erik Mathiesen. E-post: em@byraservice.no. Telefon: 901 73 920.

Leverand​​​ørens kontaktpersoner for de ulike RHFene:

Helse Sør-Øst RHF
Ann Kristin Sivesind. E-post: aks@byraservice.no Telefon:98662965
Overordnet ansvar for alle leveranser. Ansvarlig for samkjøring og synergier. 
Koordinering av produksjonsapparat. Produksjonsansvarlig for regionen.
Rådgivning og support mot Kunde.

Helse Vest RHF
Håkon Mathiesen. E-post: hm@byraservice.no. Telefon: 91 32 41 69 Produksjonsansvarlig for regionen. Rådgivning og support mot Kunde.

Helse Midt-Norge RHF og Helse Nord RHF:
Monja Hellebostad. E-post: mh@byraservice.no. Telefon: 48 27 36 39. Produksjonsansvarlig for regionen. Rådgivning og support mot Kunde.

For grafisk design/førtrykk:
Trine Høitomt Nilsen. E.post: th@byraservice.no. 40 22 04 49
Ansvarlig for kvalitetskontroll og tilrettelegging av trykkegrunnlag.
Rådgivning og support mot kunde.
Brit Elisabeth Bakken. E-post: beb@byraservice.no
Kvalitetskontroll og tilrettelegging av trykkegrunnlag.
Rådgivning og support mot kunde.

Avtaler på trykksaker
- brosjyrer
- forldere
- enkeltark
- diverse

Avtaler på etiketter
- diverse typer etiketter

Se forøvrig kravspesifikasjon for hver avtale.

prosjektleder anskaffelser
avtaleforvalter

Bestilling per e-post:

Helse Sør-Øst RHF: hso-ordre@byraservice.no

Helse Vest RHF: hv-ordre@byraservice.no

Helse Midt-Norg​e RHF: hmn-ordre@byraservice.no

Helse Nord RHF: hn-ordre@byraservice.no

Bestilling skal inneholde følgende, dersom ikke annet er avtalt mellom kunde og Byråservice:

  • Kundenummer
  • Bestillings-/innkjøpsordrenummer
  • Navn på bestillende enhet/kontaktperson for bestilling.
  • Leveringsadresse
  • Leveringsdato
  • Artikkelnummer/produktnavn
  • Antall enheter
  • Ev. produktspesifikasjoner

Produksjonsfil/PDF og vareprøve til Byråservice ved førstegangs bestilling.​​​
Visittkort bestilles via Byråservice Mediesenter.​​​

For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

​​

Sist oppdatert 30.01.2023