Hopp til innhold
logo

Trykkeritjenester

Avtalen løper til 1. desember 2023. Ny anskaffelse er igangsatt.

Avtalen gjelder levering av trykksaker.

Byråservice AS. Erik Mathiesen. E-post: em@byraservice.no. Telefon: 901 73 920.

Leverand​​​ørens kontaktpersoner for de ulike RHFene:

Helse Sør-Øst RHF
Ann Kristin Sivesind. E-post: aks@byraservice.no Telefon:98 66 29 65Overordnet ansvar for alle leveranser.
Ansvarlig for samkjøring og synergier.
Koordinering av produksjonsapparat.
Produksjonsansvarlig for regionen.
Rådgivning og support mot Kunde.

Helse Vest RHF
Håkon Mathiesen. E-post: hm@byraservice.no. Telefon: 91 32 41 69Produksjonsansvarlig for regionen.
Rådgivning og support mot Kunde.
Helse Midt-Norge RHF og Helse Nord RHF:
Monja Hellebostad. E-post: mh@byraservice.no. Telefon: 48 27 36 39.Produksjonsansvarlig for regionen.
Rådgivning og support mot Kunde.

For grafisk design/førtrykk:
Trine Høitomt Nilsen. E.post: th@byraservice.no. 40 22 04 49Ansvarlig for kvalitetskontroll og tilrettelegging av trykkegrunnlag.
Rådgivning og support mot kunde.
Brit Elisabeth Bakken. E-post: beb@byraservice.no
Kvalitetskontroll og tilrettelegging av trykkegrunnlag.
Rådgivning og support mot kunde.

Levering av følgende trykksaker:
- Konvolutter
- Brosjyrer/Foldere
- Enkeltark, herunder skjema journaler, kurver etc.
- Etiketter, herunder fargede medikamentetiketter og etiketter for merking av prøverør og biologiske preparater.
- Diverse andre trykksaker, herunder postere, kort, blokker og visittkort.

prosjektleder anskaffelser
avtaleforvalter

Bestilling per e-post:

Helse Sør-Øst RHF: hso-ordre@byraservice.no

Helse Vest RHF: hv-ordre@byraservice.no

Helse Midt-Norg​e RHF: hmn-ordre@byraservice.no

Helse Nord RHF: hn-ordre@byraservice.no

Bestilling skal inneholde følgende, dersom ikke annet er avtalt mellom kunde og Byråservice:

  • Kundenummer
  • Bestillings-/innkjøpsordrenummer
  • Navn på bestillende enhet/kontaktperson for bestilling.
  • Leveringsadresse
  • Leveringsdato
  • Artikkelnummer/produktnavn
  • Antall enheter
  • Ev. produktspesifikasjoner

Produksjonsfil/PDF og vareprøve til Byråservice ved førstegangs bestilling.​​​
Visittkort bestilles via Byråservice Mediesenter.​​​

For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

​​​​​

Sist oppdatert 30.01.2023
Fant du det du lette etter?