Hopp til innhold
logo

Hotelltjenester

Nye nasjonale avtaler er inngått fra 1. april 2022 til 31. mars 2024 med mulighet for prolongering i ett pluss ett år. 

Avtalen omfatter overnatting med frokost. 

Informasjon om møterom finner du under avtalen «Kurs og konferansetjenester».

Fra 1. april 2022 er det inngått avtaler med disse leverandørene: 

Best Western Hotels & Resorts, annrita.hovden@bwhhotelgroup.no
​De Historiske- Hotel & Spisesteder SA, konferanse@dehistoriske.no
​First Hotels AS, maria.jakobsson@firsthotels.se​​
Klækken Hotell ANS, salg@klaekken.no
Nordic Choice Commersial Services AS, stig.sjohagen@choice.no​
Radisson Hotels Norway AS, roger.moe@radissonhotels.com​
Scandic Hotels AS, venke.vennerod@scandichotels.com​
​Smarthotel Hammerfest AS, jli@Smarthotel.no
​SMS Hotelldrift AS, Hotell Sjømilitære Samfund, stig@smshotell.no
Thon Hotels AS, kjell.vikebakk@olavthon.no
Ydalir hotel​, ms@ydalir.no​

senior prosjektleder anskaffelser
avtaleforvalter

De nye avtalene er tildelt til 58 lokasjoner. Oversikt over tildeling pr lokasjon finnes under nedtrekksmeny Dokumenter.

Bestilling av standardrom skjer i hovedsak online via reisebyrået G Travel. Her ligger avtaleprisene for hvert hotell.​ Her kan du logge inn for å bruke G Travel.

Mer informasjon finnes under avtalen Reisebyråtjenester.

For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.


Sist oppdatert 15.02.2023
Fant du det du lette etter?