Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.

Biler: Leasing, elektronisk kjørebok og dekk

Avtalen for elektronisk kjørebok og dekk, dekkhotell gjelder fra 1. desember 2025 til 30. november 2027. Den kan forlenges med 1 år om gangen opptil 2 ganger. Avtalen med Tracksys er forlenget til og med 31. mars 2026 for å sikre tilgang på kjørebok i overgangsfasen til ny leverandør. Leasing avtale med Ayvens er forlenget til og med 31. januar 2026

Avtalene gjelder leasing og biladministrasjon av biler.

Elektronisk kjørebok. 

Dekk og dekkhotell.

Kontaktinformasjon til leverandører:

Ayvens Norge
Emilie Damm
Telefon: +47 941 36 111
E-post: emilie.damm@ayvens.com

GSFleet AS
Morgan Kittilsen
Telefon: +4747931180
E-post: morgan.kittilsen@gsfleet.io

Tracksys AS
Pål Falch
Telefon: +47 928 45 926
E-post: falch@tracksys.no

Bestdrive Norway AS
Ole Spetaas
Telefon: +47 957 75 474
E-post: ole.spetaas@dekkmann.no
 ​



Ayvens Norge - leasing og administrasjon av biler.

Avtalen omfatter leasing av biler.

GSFleet - elektronisk kjørebok med tilleggsmoduler 
Avtalen omfatter levering av elektronisk kjørebok med tilhørende utstyr og programvare. 

Pris per måned per bil skal inkludere den elektroniske kjørebokenheten, identifiseringsenhet mot kjøreboken, montering, dataoverføring, programvare/webløsning, service, vedlikehold og support.

Tracksys AS - elektronisk kjørebok  
Avtalen omfatter levering av elektronisk kjørebok med tilhørende utstyr og programvare.

Pris per måned per bil skal inkludere den elektroniske kjørebokenheten, identifiseringsenhet mot kjøreboken, montering, dataoverføring, programvare/webløsning, service, vedlikehold og support.

Bestdrive Norway AS - dekktjenester
Kjøp av dekk, dekkhotell og andre servicebetingede tjenester. ​

avtaleforvalter



Henvendelse om leasing av bil gjøres via nettsiden til Ayvens.  
Eget bestillingsskjema fra Ayvens kan benyttes som alternativ til nettsiden.

Bestillingsskjema-Ayvens Norge.xlsx

Bestdrive har utarbeidet en forhandleroversikt for de ulike Helseforetakene som er med på kundetiltredelsen. Ved behov kan denne tilsendes. Ta kontakt med avtaleforvalter.​

For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak. Master ligger på Innkjøpsportalen.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.


 
Sist oppdatert 03.12.2025