Transporttjenester - vei og flytransport Norden
Avtalen gjelder fra 1.februar 2022 til 31. januar 2024 med mulighet til forlengelse et+ et år.
Avtalen gjelder Transporttjenster fordelt på to delområder.
Delområde 1- veitransport tildelt Posten Norge AS.
Delområde 2- flyfrakt i Norden er tildelt Jetpak Norge AS.
Kontaktperson hos posten er .
Kontaktinformasjon:
E-post Samrawit Asfaha
Telefon 91997276
Kontaktskjema finnes under fanen dokumenter for de ulike regioner.
Prisen inkluderer frak av 0 til 4,99 kg, drifstoff og bomkostnader. For dette produktet skal det ingis en lik pris for samtlige forsendelser uavhengig av vekt/volum og postnummer.
Bestilling av forsendelse på temperatursensitivt bilogisk materiale/legmidler sendes med ekspress over natt, merkes med BPX og tilleggstjenesten temperert.
Bestilling av tidligere henting av pakker til postnummerinntervallene 6800-6999 og 8000-9999 gjelder for lørdagsutkjøring.
Utkjøring lørdag-ekspress over natt (tilleggstjeneste) utleveringsfrist kl.16:00
Innleveringsfrist kl 12.00 til Post i butikk.
Utlvering av ekspress over natt er innen kl 09:00 i sentrale områder. I områder med vanskelige kommunikasjonsforhold skal pakken leveres innen kl. 12:00 neste dag.
Maksmål: 60x60x120 cm. Minimum mål 23x13x1 cm.
For smittefarlig materiale skal emballasjen bestå av tre deler. Primærbeholder, sekunderemballasje og ytteremballasje. For postsendinger er minstemålene som kreves 10 x 14 cm for brev, og 21 x 13 x 1 cm for pakker.
Prisen inkluderer frakt over 5 kg til 35 kg, drivstoff og bomkostnader.
Utlvering av ekspress over natt er innen kl 09.00
Utlvering av ekspress over natt er innen kl 09.00 i sentrale områder. I områder med vanskelige kommunikasjonsforhold skal pakken leveres innen kl. 12:00 neste dag.
Maksmål: 60x60x120 cm. minimum mål 23x13x1 cm.
Grunnprisen inkludere frakt av intill 35 kg, drivstoff og bomkostnader.
Garantert levering innen tre dager kl. 15:00.
I områder med vanskelige kommunikasjonsforhold skal pakken leveres innen fem dager kl.15:00.
Maksmål: 60x60x120 cm. minimum mål 23x13x1 cm.
Alle forsendelser over 35 kg og med mer enn 1 kolli. Bestill før 11:30, og godset hentes samme virkedag. Ved senere bestilling hentes godset neste virkedag. Leveres på døren.
Garantert levering innen 3 virkedager i sentrale områder. Garantert levering innen 5 virkedager i områder med vanskelige kommunikasjonsforhold.
Vekt opp til 2500 kg.
Retur med samme avtale som avsender.
Grunnprisen inkluderer frakt av 35kg , drivstoff og bomkostnader
Garantert levering innen 3 virkedager i sentrale områder. Garantert levering innen 5 virkedager i områder med vanskelige kommunikasjonsforhold.
Produktet tilbys med e-varsling og sporing hele veien. Kunden/pasient mottar varsling og sporingsinformasjon enten per sms ellerepost og henter pakken selv ved nærmeste utleveringssted.
Maksmål: 60x60x120 cm. Minimum mål 23x13x1 cm.
Grunnprisen inkluderer frakt av 2 kg , drivstoff og bomkostnader.
Garantert levering innen 3 virkedager i sentrale områder. Garantert levering innen 5 virkedager i områder med vanskelige kommunikasjonsforhold.
Vekt opp til 2 kg.
Kontaktinformasjon er følgende:
Kontrakt og implementeringsansvarlig er Solfrid Sviggum.
E-post solfrid.sviggum@jetpak.no
Telefon 48 08 12 32
Kontaktperson ved kundeopprettelse Frank Jensen.
Epost frank.jensen@jetpak.no
Telefon 91 50 98 99/ 48 08 12 30
Jetpak Kundeservice er tilgjengelig hele døgnet på telefon 91509899. Epost kundeservice@jetpak.no
Fast trafikk som kjøres mellom to spesifikke holdepunkt.
Grunnprisen for produktet inkluderer frakt av 4 kg, transport mellom flyplass og avsender/mottaker dør til dør.
Leveringstider avtales med avsender og mottaker.
Grunnprisen for produktet inkluderer frakt av 4 kg, transport mellom flyplass og avsender/mottaker dør til dør. Levering neste dag innen kl 12:00 lokal tid.
Grunnprisen for produktet inkluderer frakt av 4 kg, transport mellom flyplass og avsender/mottaker dør til dør. Raskest mulig levering samme dag. Garantert frakt på første tilgjengelige fly.
Marit Slungård
May Britt Harila
Avtaleforvalter
For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.
Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.
Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.
Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.